view sexy images at influenza!
MELAYU STORY
Cerita Lucah Melayu




Awek Gedik

Masa aku kerja dengan Mall dulu aku pernah kenal sorang awek gedik namanya Farah. Farah ni jenis suka cerita pengalaman dia beromen dengan pakwe dia. Dia memang agak bohsia tapi tak main sebarangan. Member2 lain cakap, nampak je dia gedik, tapi ajak beromen haram tak dapat. Macam tu rupanya, tapi aku tetap berangan nak sekurang-kurangnya pancut kat bontot dia. Peluang mendatang bila satu hari dia datang hisap rokok kat belakang. Kebetulan aku pun tengah hisap rokok, so kami pun berborak. Aku sengaja bukak cite pasal pakwe dia, lalu dia pun apa lagi terus cite apa yang diaorang projek malam tadi. Dah abis dia cite, aku Tanya dia,”aku pun nak rasa jugak, boleh?”
Dia kata,”jangan harap, pakwe aku je boleh,”
Aku cakap, “alaaa, kedekut la ko ni, bukan banyak pun, sket2 je, takkan luak.” kataku.
Dia pun kata “sikit2 tu mcm mana?” Aku pun apa lagi, demo la menyentuhkan batangku ke punggung dia.

Dia jeling je, pastu cakap,”kalau setakat mcm tu je takpe la, aku bukannya tak nak buat, tapi nanti pakwe aku marah,” katanya merelakan aku menembap bontotnya. Aku pun, apa lagi, dah dapat lesen, aku keluarkan batang aku dari celah zip, aku geselkan ke bontotnya. Aaaahhh, enaknya kurasakan bila batangku mengenai bontotnya, berdenyut2 dan terasa sejuk dan aku rasa nak pancut, cepat2 aku alihkan batangku memancut ke dinding. Farah tergelak tengok aku, “cepatnya pancut, kalo pakwe aku jangan harap la boleh pancut kalau setakat buat mcm tu. Aku sengih je. ( melayustory.sextgem.com )

Esoknya, Farah ajak aku ambik barang kat stor atas, yang memang takde orang. Masuk je dalam stor, aku pun raba tetek dia, dia tepis sket2 je. Pastu masa dia tengah check barang, aku keluarkan batangku lalu aku tonjolkan ke bontotnya. Dia buat selamba je, tapi aku perasan dia layan pasal aku rasa dia macam tekan je bontot dia kat batang aku. Aaaaahhh bestnya rasa dapat tembap bontot minah ni, pasal aku memang geram kat bontot dia, besar dan mantap. Pastu dia ajak aku turun. Dia kata malam ni kalau aku free nak ajak lepak kat kedai mamak. Aku on je. Aku rasa malam ni dapat burit kot. Bestnya.

Tekaanku benar, pas dah lepak kedai mamak, dia ajak aku lepak kat port baik punya. Kitaorang pun projek dalam keta. Aku baringkan dia, pastu aku tindih dia, cepat2 aku keluarkan batang aku yang menegang keras, aku bukak zip jeans dia pastu cepat2 aku selitkan batang aku kat celah faraj dia. Dia menggeliat sambil pehanya bergeselan menikmati kesedapan batangku sementara aku terasa lega dan enak bila batangku digesel kuat. Aku ramas dua teteknya yang kelihatan mengeras. Dia semakin ghairah, dan merayu aku masukkan konekku ke dalam. Aku pun apa lagi, sekali jolok terus masuk dalam pantat longgar bohsia ni.

Dia semakin rakus, dia yang mengayak kuat konekku kat dalam pantatnya. Batangku dah semakin tak tahan, aku mesti puaskan Farah cepat sebelum aku pancut, kalau tak susah pulak. Aku pun pura-pura nak puas, aku henjut laju2 dan aku terjah sekuat hati konekku ke dalam. Dia tertipu, dia mengeluh kuat dan panjang. Terasa farajnya terkemut2 kuat beberapa kali menandakan kepuasan. Yes, kini giliran aku pulak. Aku suruh dia kulom konekku, pasal aku nak pancut dalam mulutnya. Dia pun kulom konekku dengan rakus. Terasa panas dan sedap amat bila konekku dikulom. Aku semakin tak tahan, maniku nak meletup, dan akhirnya, aaahhh, aaahhhh…. creeet! creet! Aahhhh maniku terpancut keras dalam mulutnya.

Dia terkejut tetapi rileks je. Aku ngan Farah janji nak main je, takde komitmen apa2. Aku buang air kat Farah selama 5 tahun sampai aku pindah kerja. 3 tahun sebelum tu Farah dah kawin ngan balak dia, so aku dapat buang benih aku kat dalam farajnya. Farah mengandung lepas tu, tapi aku tak pasti anak sapa, anak aku ke anak laki dia. Farah pun tak pernah claim apa2. Aku rasa anak aku kot, pasal Farah cakap main ngan aku lagi best dari main ngan laki dia.




Story
Home
Cerita-XXX |  Cerita Stim |  Seri Lucah
DuSex


© 2011 Melayu Story
Cerita Lucah Kisah Erotik Melayu Malaysia